Veelgestelde vragen

Hoe kunnen we je helpen? Ontdek de antwoorden op veelgestelde vragen van onze klanten.

FAQ

Eén van onze ervaren social media managers. Je krijgt een vaste contactpersoon toegewezen die instaat voor de kwaliteitscontrole van al je berichten. Hiervoor werkt hij of zij samen met een team van grafisch designers, copywriters en content marketeers.

Van zodra je op onze website de korte online vragenlijst hebt ingevuld, starten we met het onderzoeken van je bedrijf en doelstellingen. We doen grondig research in jouw sector, vergelijken je concurrenten, onderzoeken je doelgroep en maken een contentkalender op. Je krijgt ook een vaste social media manager toegewezen die via WhatsApp steeds tot je beschikking staat om je vragen of opmerkingen te behandelen en waar je 24/7 content, foto’s en video’s naar kan doorsturen.

Geen probleem, stuur je social media manager via WhatsApp alle relevante informatie door. Hij/zij zorgt ervoor dat dit snel behandeld wordt en dat je volgers op de hoogte worden gehouden van jouw actie!

Uiteraard! Telkens wanneer een nieuwe bericht klaarstaat om te posten, ontvang je van ons een melding. Je kan de post dan goedkeuren, laten wijzigen of weigeren. Zo bepaal jij wat wel en wat niet op je social media kanalen verschijnt.

Geen probleem, wij zetten alle profielen en pagina's die je bedrijf nodig heeft op en zorgen voor het design, de juiste informatie en het onderhoud.

Uiteraard kan je zelf ook nog berichten plaatsen, aanpassen of verwijderen. Jij blijft volledige toegang hebben tot je account.

Hippo's zijn behalve erg sociaal ook heel flexibel. Er zijn bij ons geen omslachtige contracten en verplichtingen aan verbonden. Je kunt je account op elk moment gemakkelijk online pauzeren of annuleren.